Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Tuesday, December 6, 2011

PANAS!! UMNO dah maafkan Mat Sabu...

Saya sudah tawar untuk menonton berita utama terutama pada pukul 8.00 malam. Saya rasa sudah hilang Umhpp!! Sudah tidak ada lagi cacian dan makian kepada Mohd Sabu. Laporan polis pun tak lagi meingkat. Sudah tak ada orang kampung ceruk mana diinterview kerana marah kepada Mohd Sabu sedang orang kampung itu haram jadah tak tahu apa itu Bukit Kepong!

Datuk Ahmad Maslan, kepala tarajui filem-filem terbaik ini seolah-olah sudah memaafkan Mohd Sabu. Atau Mat Sabu sudah serik dan sekarang ini berjinak dengan UMNO mungkin akan menurut rakan-rakannya daripada PKR yang berhijrah perahu!

Kebodohan Datuk Ahmad Maslan dalam isu ini amat tidak disenangi oleh beberapa orang lama dalam UMNO. Malah Tun Mahathir juga telah membuat komen yang tidak menyenangkan Datuk Ahmad Maslan.

Mat Sabu masih utuh, malah kerana Mat Sabu ramai mendapat durian runtuh.

Kebodohan UMNO terserlah dan keparcayaan golongan muda kepada media kerajaan makin menurun. Apatah lagi sekarang ini mereka disaljikan pula dengan perhimpunan orang-orang bodoh. Maaf bukan saya yang kata, tapi ini adalah ulasan David Martin dalam Malaysian Insider. Anda boleh baca petikan di sini.

Apa pun saya masih rindu dengan berita serangan terhadap Mat Sabu. Saya juga nak tahu ke mana perginya laporan polis yang lebih daripada 1000 itu.

Kenapa berhenti, kenapa jemu wahai UMNO. Buatlah kerja bodoh agar rakyat boleh lihat bertapa bodohnya kamu!!

Original Page:

No comments: