Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Monday, February 4, 2013

Nasha, Ko Kena Tahu Kegelisahan Mereka Ni......

Alahai NASA oh NASA... kami yang jadi ahli bawah nie dah naik celaru dok tengok kelaku hang sehari dua nie.. bukan apa jika kami di bawah nie pimpinan selalu takankan WALA' WALA' WALA'.... tapi bila kami tengok yang kat atas tu dah jadi lain pulak bila di lihatnya...

Kami nak tanya hang WALA' tu apa dia wahai NASA... kami kat ahli bawah nie selalu hangpa katakan kawan dengan puak UMNO BN nie adalah untuk mengajak mereka menyertai kita..tapi sekarang tengok dah jadi terbalik dah..

Kami tengok hang sekarang nie bukan kata kawan nak ajak tetapi hang dah dok pie sondoi dengan depa....dan dok cakap merapu pasai perjuangan PAS dengan PR... Awat masa hang jadi Timb Presiden dulu masa dok sembang dan bincang nak buat PAKATAN RAKYAT awat hang tak bantah dan bangkang....jika masa tu hang pertahankan hujah hang kami boleh pertimbangkan apa yang berlaku sekarang nie... tapi ini semua berlaku selepas hang kalah JAWATAN Timb. Presiden dengan Mat Sabu....

Hang sekarang nie jadi lagu mana...adakah hang kecewa....adakah hang merajuk..jika kecewa dan merajuk itu bukan perjuangan PAS.... pemimpin pun ada kelaku kecewa dan merajuk habih kami kat bawah nie nak sandaq harapan kat sapa dah....

Nie nak tanya.. hang jaga tak Bachok tuu... orang Bachok dok tanya mana pie YB depa... ingat hang menang jadi YB pun orang PAS Bachok yang undi..bukannya UMNO Bachok..ingat tuuu.. Gaji hang lanie hasil rakyat Bachok yang sokongnya.. bukan Najib dan Rosmah....

Jika hang orang baik hang mesti tolak kebathilan dan kedurjanaan BN... tapi pasai pa hang nak jilat juga dengan depa... apa hujah hang nak bercium mulut dengan UMNO BN nie... dulu hang juga yang suruh lawan depa.... yang mana satu betoi nie...

Hang nak bohong kami ahli biasa nie ka pasai kelaku hang sehari dua nie....hang jangan dok buat kelaku mangkaq... sekarang nie rakyat semakin ramai nak tolak UMNO BN tapi hang dok nak pie cium mulut dengan depa...apa la hang nie....buat malu kat Arwah Ust Fadhil Noor ja tengok kelaku hang nie....

Original Page: http://mountdweller.blogspot.com/2013/02/nasha-ko-kena-tahu-kegelisahan-mereka-ni.html

No comments: