Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Thursday, November 10, 2011

Simposium Tareqat Tasawuf Siri 2

Assalamualaikum w.b.t
Dimaklumkan Simposium Tareqat Tasawuf akan kembali dengan siri 2. Pihak penganjur akan adakan pada awal bulan Disember ini. Masih lagi mengekalkan Dr. Haji Jahid bin Haji Sidek sebagai pembentang yang pertama manakala pembentang yang kedua ialah juga salah seorang ahli Jilsah Sufiah Kerajaan Negeri Sembilan iaitu Dr. Abdul Manam Muhammad Al-Merbawi. Beliau adalah pensyarah kanan Universiti Sultan Zainal Abidin, Terengganu dari Fakulti Pengajian Islam Kontemporari dan mempunyai kepakaran dalam bidang Tasawwuf dan Tareqat serta perubatan Islam.

Sedikit perubahan yang di lakukan oleh pihak penganjur kali ini berkenaan bayaran bagi mendapatkan fail kertas kerja yang akan di bentang. RM10.00 ini adalah kerana untuk menampung sedikit kos penganjuran serta penyediaan jamuan dan mengisi tabung bagi pembinaan Pusat Pengamalan Tareqat yang masih lagi dalam pembinaan. Namun begitu bayaran itu hanya jika mahu memiliki fail kertas kerja serta DVD Simposium Tareqat Tasawuf Siri satu yang lepas.
simpo22
Klik untuk besarkan
Diminta para hadirin dapat datang awal kerana pihak penganjur serta di bantu oleh beberapa Agensi, Jabatan dan Tariqat-Tariqat berdaftar ada membuat Pameran Ilmu dan Jualan buku serta cenderamata. Kahadiran awal bagi mengelakkan para hadirin tidak terlepas peluang keemasan untuk mendapatkan sebanyak mana maklumat awal Tareqat yang berdaftar di bawah Enakmen Tareqat Tasawuf Negeri Sembilan Darul Khusus.
Waallahua’lam..

(Mohon untuk sebarkan di blog/forum/web)
Terima kasih.

No comments: