Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Sunday, January 6, 2013

Siaran Lansung Haji Hadi Bakal Kuburkan UMNO


Adapun Tuan Guru Haji Hadi telah memberi pukulan maut pada UMNO dan Barisan Nasional.

UMNO menggunakan pelacur2 politik seperti beberapa Mufti terutamanya seorang mufti yang tiada ijaah untuk menaikkan isu basi dan fitnah yang dipanggil Amanat Haji Hadi.

Tidak cukup dengan itu NGO2 yang kononnya iSLAM seperti ISMA, juga dilacurkan untuk memanjangkan fitnah ini. Hairan juga manusia2 dalam ISMA ini. Pada tahun 1981, ramai di dalam ISMA ini belum lahir ke dunia ini. Apa yang mereka tahu pasal kesan Amanat Haji Hadi ni?

Sekarang jelas UMNO takut dan bachul untuk menyambut cabaran Haji Hadi. Mereka hanya berani memfitnah dan menista Haji Hadi dari jauh. Namun, bila diocabar untuk berdepan, mereka menikus dan lari bersembunyi dibelakang alasan2 yang dangkal.

Meraka tiada beza dengan Presiden UMNO yang bachul untuk berdebat dengan Anwar Ibrahim.

Maklumat yang Tulang Besi dapat sekiranya Haji Hadi mendapat peluang, Haji Hadi akan menghurai buku "Mastika Hadeeth" terbitan Jabatan Perdana Menteri yang kata penghantar nya ditulis oleh Allahyarham Tun Razak.

Akan ditunjuk bahawa kandung Amanat Haji Hadi itu sebenarnya berpunca dari kitab Mastika Hadeeth terbitan Jabatan Perdana Menteri.

UMNO sedar kalau mereka terima cabaran Haji Hadi, mereka akan menggali kubur sendiri.

Ayuh, wahai Rais Bakar Jambatan. Sahutlah cabaran Haji Hadi tersebut kalau kamu anak jantan dan melayu sejati.

TULANG BESI

No comments: