Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Tuesday, October 26, 2010

Pehal FAM ni?

Bukak stadium pukul 4 petang. Makanan tak bagi bawak masuk. Memang kebulur la penonton nak pulak kalau di drag sampai penalti.

Sejadah boleh bawak masuk?

Tiket RM30? Khak tuihh.. Pro la konon...

2 comments:

otaklunyai said...

Mari kita ajar sikit puak2 laknat ni... kita pakat2 tengok kat rumah lebih afdal.. tak buang duit, dapat jaga solat, selesa, dapat bersama dengan anak bini, makan minum terjamin... berkorbanlah sikit. tak yah lah minat tu jadi melampau sangat, bukan dapat pahala pun.

Puak2 ;laknak ni memang pandai ambil kesempatan dengan kebodohan kita sendiri.. tengok lah kafa... pun sama jugak... nak naikkan harga tiket... nasib baiok orang2 melayu kelantan pandai guna otak, tak macam melayu ditempat lain. Mari kita boikot, ajar sikit puak2 laknat ni.

sakariyaakop said...

Telo tak boleh bawa masuk....hehe