Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Wednesday, October 20, 2010

Percaya ke UMNO tu dah kenyang?

Bila gomen nak buat bangunan setinggi seratus tingkat yang lebih tinggi dari KLCC, gua lebih ke arah tak bersetuju. Sejak awal tahun kita di suruhnya berjimat cermat sampaikan kertas photostate pun amik yang nipis. Boleh rosak woo mesin kalau macam ni.

Sepantas kilat pengumuman Najib sampai semua orang terkedu. Gua yang tak berada cerdik ni terus rasa diri ini jauh lebih bijak dari pakar ekonomi negara. Pasal apa nak jana ekonomi guna bangunan setinggi 100 tingkat? Dan pada masa yang sama Bra dan Seluar dalam di kecualikan dari cukai perniagaan?

Subsidi semacam tak di ambil berat dalam hal ni gua rasa dan pastinya ada udang di sebalik batu.

Ghairah naikkan tol sesuka hati dan sekarang tak moh dah selama 5 tahun. Pun gua heran.

Apa yang pasti mereka ini memang takkan pernah kenyang. Percayalah!!

2 comments:

tapai said...

lu yang xcerdik pun blh perasan lgai bagus dari pakar ekonomi..lu tutup la blog lu ni...xde org baca pun..hahahaha

antusabun said...

Orait.