Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Saturday, September 3, 2011

Google translate punya kerja

Ada tan khabar angin yang sejak akhir-akhir ini mengenai tambahan baru Apple akan menambah bawah 5, dijangka akan diumumkan akhir bulan ini. Sejak Apple terlepas pengumuman tahunan mereka untuk iPhone, yang sepatutnya secara rasmi berlaku Summer ini, orang ramai menjangkakan membaik pulih yang besar untuk telefon pintar yang paling popular di pasaran. Pembuat kes telah mengambil mereka tentang apa yang khabar angin iPhone generasi akan datang akan. Lihat di bawah untuk maklumat lanjut.

Biasanya, pembuat kes yang pertama untuk meramalkan apa yang lelaran depan iPhone akan kelihatan seperti, sudah tentu selepas love awal dan apa-apa. Itali IOS blog, Macity.net mempunyai tangan mereka ke atas beberapa kes daripada pengilang kes yang boleh menggambarkan apa iPhone 5 akan kelihatan seperti datang lewat bulan ini.

Jika anda ingin melihat galeri gambar membandingkan kes-kes yang kosong untuk iPhone 4s penuh laman web, anda boleh berbuat demikian di sini.

Walaupun kes-kes tidak cukup benar-benar tulen, mereka hanya boleh iPhone akan kelihatan seperti. Jika benar, maka 5 bawah sebenarnya akan lebih ramping, sama seperti generasi ke-4 iPod Touch semasa, serta mempunyai paparan yang lebih besar. Yang terakhir ini nampaknya seolah-olah menjadi yang paling menarik untuk kebanyakan pembaca kami, terbukti dari hasil poll berterusan kami. Anda boleh melihat gambar-gambar yang berbanding dengan iPod Touch di link galeri di atas juga.

Apakah pandangan anda? Pembuat Kes biasanya cukup baik tentang membolehkan orang ramai dan media tahu apa yang versi baru iPhone akan kelihatan seperti.

No comments: