Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Wednesday, December 12, 2012

Mengetahui kebenaran itu ada harganya

Buku biografi isteri kepada Yang Amat Berhormat Dato' Sri Haji Mohd Najib bin Tun Haji Abdul Razak iaitu Datin Paduka Seri Rosmah Mansor setebal 164 muka surat bakal diterbitkan dengan harga RM150 yang dilihat mampu dimiliki semua rakyat Malaysia, pelajar universiti khususnya yang menerima bantuan Baucar Buku 1Malaysia sebanyak RM250 tiada alasan lagi untuk tidak memiliki buku ini kerana dalam buku ini mengandungi pelbagai bacaan berilmiah seperti pengalaman dan perjalanan hidup beliau sejak zaman kanak-kanak hingga perjuangannya pada masa ini dan yang paling penting, ia akan menjawab segala kontroversi, tohmahan dan fitnah kepada beliau.

Ya, dengan RM150 sahaja anda bakal mengetahui sendiri kebenaran yang selama ini menghantui diri anda mengenai Datin Paduka Seri Rosmah Mansor. Mungkinkah di dalam buku ini akan terjawabnya isu2 kontroversi yang melanda diri beliau sebelum2 ini seperti:

Kontroversi video Rosmah perempuan puaka?

See Video: http://www.youtube.com/watch?v=LXN_gga-JjM

Isu penganugerahan dari universiti dan institusi pengajian luar negara seperti Curtin University dan Stevens Institute of Technology?

Isu yang mengaitkan beliau pernah berkahwin dengan Farid Ismeth Emir?

Isu iklan beliau dalam akhbar New York Times?

Isu kewujudan Bahagian F.L.O.M (First Lady of Malaysia) di JPM?

Isu yang mengaitkan beliau dengan pembunuhan Altantuya?Dan pelbagai lagi isu dan kontroversi...

Ya aku harap aku akan dapat segala2 jawapannya lepas membeli buku RM150 ini yang bagi aku tersangat sangat berbaloi-baloi. Tak sangka segala macam kontroversi Rosmah Mansor ni boleh digunakan sebagai bahan untuk dijadikan buku dan dijual pada orang ramai. Ini sangat GENIUS.

Korang pun tak seharusnya melepaskan peluang membeli buku ini untuk melengkapkan koleksi berharga buku korang, kerana ia mungkin akan dinobatkan sebagai Book of The Years dan mencipta rekod jualan buku terbanyak di dalam Malaysia Book of Records.

Kalau aku dah beli nanti, jangan harap aku nak bagi orang lain pinjam atau cerita kat orang lain. Gila kau aku kena bayar RM150 untuk tahu cerita dia, takkan aku nak cerita kat orang lain free2 je. Nak tahu beli sendiri, jangan download PDF atau beli yang fotostat, beli yang original ya, sama2 kita membantu dan meningkatkan martabat karya dan buku tempatan.

Original Page: http://buasirotak.blogspot.com/2012/12/mengetahui-kebenaran-itu-ada-harganya.html

No comments: