Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Tuesday, July 28, 2009

Cerita-ceritat tentang insurat!!!!

warish: aku ambik insuran 1st party kereta aku bila exciident baru2 ni macam2 alasan syarikat insuran tak nak bayar claim aku. hampeh punya kurnia insuran. sebiji kereta lagi dah 6 bulan tak ada roadtax pasal aku tak hidupkan insuran. biar mampus ngan insuran, bila acident bayar sendiri gak.

no2umno: Kenapa kerajaan bersetuju dgn agen insuran kenderaan menaikkan kadar insuran.Semua kereta di mestikan mepolisikan insuran first party x ader lagi third party.Udah ler keje kampong kereta pun dah tua lebih 10 thn dan dipaksa juga mengambil insuran fist party.Ha tu macam maner kerajaan nie.Mmg betul rakyat didahulukan membayar benda - benda sebegini.Kepala hotak kerajaan nie nak mampuskan rakyat .Depa x per ler guna kete free semua free.

gua: osah la lahanat!!

No comments: