Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Thursday, July 2, 2009

Celaka! Cibai! Bullshit!

Teori demi teori ekonomi dah terpancut. Ada pro dan kontra. Letak satu kepala otak untuk memilih, 98% gua yakin takkan kemana. Kesejahteraan untuk rakyat seakan mustahil.

Dengan negara yang berkiblatkan pada kapitalis, gua yang bangang ekonomi semakin celik. Lubang-lubang jahanam makin membesar. Makin mudah la si dajjal dalam bumi keluar. Celaka!

Arggh! Gua hanya mampu mengeluh. 10 tahun lagi ntah di mana la gua. Nak kata belajar bangang tak jugak, tapi mungkin belum rezeki gua. Ini nasib gua dan gua pasti ramai lagi yang lebih menderita akibat dasar negara yang serupa cibai..

Dalam seminggu dua ni skali lagi sang PM umum benda yang ntah apa-apa. Hal ekuiti la, Felda la, pastu terbit ntah apa namanya gua lupa tapi bunyinya macam dijamakkan equiti tu la yang modal RM500 juta tu, ni semua gua syak nak buat benda bukan-bukan. Isu PKFZ punya besar songlap pun kerajaan berPM baru ni nak tutup-tutup. Isu lembu kemain ligat pulak inzal. Lagi sekali gua bilang celaka!!

One Malaysia is for one family only..Understand young PPSMI?

Bullshit!! Kesian rakyat untuk akan datang..Pasti.

No comments: