Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Thursday, June 24, 2010

Memang palat!

Pehal World Cup game hanya tayang kat Astro? ni memang palat.

Tau tak harga gula dah naik? Pakej sukan pun awal tahun hari tu pun naik gak..

Lu agak-agak berapa kos tengok world cup sambil minum nescafe dan teh o segelas? Kena sebulan dah berapa?

Dah la kedai mamak pun macam palat dia punya harga. Kedai tomyam pulak boleh takda astro. Tak ke rasa nak mencarut tengah-tengah malam ni.

Masa ni kalau lampard datang promosi astro hd, sah-sah kena pelempang!

No comments: