Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Monday, August 2, 2010

Bangang sorang-sorang dah la. Tak yah la nak bodohkan orang lain pulak!

Asal kumpul je kena tangkap. Nak dedah pasal felcra pun kena tangkap. Nak join anti isa pun kena tangkap. Asik-asik kena tangkap.

Alasan balik-balik takda permit. Balik-balik ganggu ketenteraman awam. Ceramah kat hutan banat celah sarawak pun tak jugak dapat permit. Alasan mengganggu ketenteraman awam. Ganggu kera, mawas, beruk ngan katak pisang pun nak kira mengganggu ketenteraman awam jugak ke?

Ni dah tahun 2010 la. Orang tak lama lagi nak sampai planet pluto dah. Ngentikan la buat-buat otak biol tu. Tak penat ke?

Saiful al-bontoti al-murahi apa cite? Malam tadi berapa rakaat tahajjud? Kahkahkah..

No comments: