Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Tuesday, August 3, 2010

Bila babun diberi kuasa!

Memang macam-macam hal berlaku kebelakangan ni. Kesimpulannya era pemerintahan Najib adalah kelakar. Isu FDI bengkok pun boleh keluar kesimpulan yang bagus-bagus aje, otak babun!!

Demo anti-ISA dengarnya ramai terkelipat. Huh, memang mereka-mereka itu tidak makan saman. Tapi saman ekor kemain cergas pulak bunyinya.

Apa yang rakyat mahu maka rakyat akan dapat sebaliknya. Slogan 1Malaysia memang jijik gua mendengarnya. Tak serupa bikin. Hala lebih kepada pemakaian baju batik hari Khamis… eh, hello!!! Dah nak kiamat ni batik kejadah apa lagi????

Sejak Najib naik tahta (barapa lama dah hah?) fokus utama adalah ekonomi. Baik-balik ekonomi. Tang lain tak sentuh. Semua melibatkan money sahaja gamaknya. Mata duitan sungguh PM kali ini. Bila import-eksport bungkus dan terkebelakang jauh dari Filipina pandai pulak dia pergi bercuti. Buat pengetahuan semua, resaksa gemuk tu pun ikut sekali. Makanya aman takda tengok muka gemok tu sehari dua ni. Tak kisahlah tengok muka Muhyidin hari-hari sekali pun.


Adakah lebih baik sekarang ini berbanding 2 tahun lepas ketika mana Pak Lah berkuasa?

Lagi 2 tahun apa yang akan berlaku?

Masih lagi pasal subsidi? Masih lagi pasal gula? DAP komunis? PAS ektrimis? PKR pengkhianat bangsa dan negara? Ibrahim Ali masuk DAP?

No comments: