Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Monday, January 25, 2010

Aduka vs GutterMalaysia vs Idris natang.

Ok, selesai satu hal. AT dah pun menyerah diri dan bekerjasama penuh. Gentle dan berani. Beribu cemuhan dia tetap cool. Budak-budak UMNO? Ada seberani AT? Kalau baca kat komen blog AT gua ingatkan masing-masing dah sampai tahap jeneral yang dihantar perang kat Iraq nun. Realitinya? Khhaakk ttuihh..

Dulu ada gak gua link kan blog ni ngan blog AT. Tapi bile terbit kutukan makian pada sahabat dan ahli keluarga Rasulullah terus gua buang. Ni benda bukan main-main. Politik kepartian takda hal selagi mana masing-masing pro walaupun blogger UMNO suka main pondan..

Gua harap pihak berkuasa telus dan profesional. Bukan ikut telunjuk bebudak UMNO hingusan tu. Jangan lupa heret pembawa sepanduk natang tu sekali. Lama betul senyapnye...

1 comment:

Unknown said...

Betul, sokong pandangan anda