Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Thursday, March 10, 2011

Kenapa langsung tiada hati perut oi?

Lebih dari 20 tahun orang tua zuhud itu dicerca maki dan kutuk. Beliau tetap sabar dan istiqomah dalam bekerja dan berjuang. Niat ikhlas beliau hanya mahu Islam di nobatkan dan di angkat tinggi dalam negara yang beliau sendiri duduki. Mengumpul harta jauh sekali. Cuma di jiwa ingin roh agama di martabatkan.

Kelulusan agama dah beliau praktikkan dalam kehidupan seharian. Namun begitu, mustahil beliau tiada melakukan kesalahan serta kesilapan. Ini kerana beliau bukan nabi.

Tapi yang menyedihkan adalah untuk beliau ruang menjawab sangatlah terhad. Bersemuka apatah lagi. Tahu sahajalah UMNO itu adalah pengecut nombor wahid. Dan la pengecut, jahil murakkab sejak azali pulak. Sampaikan ada mufti itu pun goyang untuk mendengar beliau memberi penjelasan.

DIULANG, MEMBERI PENJELASAN!!

Bukannya di ajak berforum atau berdebat. Mufti apakah macam itu? Bantai orang berani tapi bila ajak bersemuka kecut perut. Buang ajalah title dr. kat depan nama tu. Agaknya kalau di ajak berdebat bagaimana pula agaknya reaksi tuan mufti itu ya? Apatah lagi bersemuka dengan menteri-menteri UMNO yang kononnya sangat terpelajar itu. Terutamanya yang bagi idea pendidikan seks pada budak tahun satu sekolah rendah.

Gelak sikit.. kahkahkah...

Makanya berterusanlah jahil dan berpecahlah orang Melayu ini. Sebabnya pemutus fakta yang benar itu tiada. Lantaran wujudnya orang-orang pengecut semacam ini.
Oleh itu cadangan dari orang bodoh lagi satu itu yang mahu suruhanjaya melucut kerakyatan dilaksanakan boleh jadi akan ada dan terlaksana. Maklum sahaja bila ramai orang bodoh sombong dan pengecut ini memerintah negara.

*ini bukan artikel menyerang dan mengancam keselamatan negara tetapi menegur seorang dua pemimpin bodoh sombong gua rasa sudut agama dan moral mana pun akan bersetuju. Lain la kalau yang baca itu sama jugak bodohnya dengan orang ITU.


Lagi pemimpin Umno 'serang' Nik Aziz http://bit.ly/hp24bK

posted from Bloggeroid

No comments: