Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Saturday, May 21, 2011

Hai-O di bongkar pula..

Why am I so angry? Dah cakap omputeh pulak dah... aku sekeh ko kang. Hai-O ni scam inside-out... tanya orang terpelajar seperti doktor (kecuali 5 ekor dogtor hampeh kat atas), para jurutera yang tahu pasal Far Infrared, dan saintis-saintis dikalangan orang Melayu di pusat-pusat pengajian tinggi - Apa yang Hai-O lakukan untuk memasarkan produk haprak Premium Bloodyfool itu adalah tidak masuk akal, dan hanyalah modal scam untuk jual barang cara MLM. Korang sendiri aku rasa pernah baca pelbagai cara promosi produk ni - kejap toumaline la,  kejap bioceramic la, kejap injek FIR kat Jepun la - ntahapekejadahnya punya bahalol punya promosi berunsurkan sains medikal ntah, boleh tukar-tukar sumber FIR macam haramjadah - kelentong gilabab macam cipan. Saintis dan Industrialis gunakan FIR untuk buat laser sebab power nya sangat la kuat. Apekebendanya bengkung kain nak keluarkan FIR kasi badan kurus. Itu penerangan paling sempoi aku boleh kasi tahu korang adik-adik anak-anak Melayu yang baca blog aku ni. Sedap-sedap cakap ikut bontot aje la korang promoter Hai-O eh? Seronok sungguh makan duit orang Melayu lain dengan mengelentong dan buat bzns cara MLM, sekaligus dapat mengayakan apek-apek kat Klang tu ye? Wadefak la korang neh?

Apa yang berlaku? Click link untuk cerita penuh:aididmuaddib.blogspot.com/2011/05/hai-o-scam-khas-untuk-melayu-dan-si.html

No comments: