Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Tuesday, January 13, 2009

88-Perhatian..Untuk yang sensitif aje. Mamat kat bawah ni citer lain

Gua ni kering orangnya. Tak sensitif, kaki pukul, hobi menerajang orang. Setakat orang nangis-nagis kat gua memang gua takder simpati. Ganas-ganas gua tertengok jugak gua citer persandingan Mawi-Ekin.Hampeh, lahanat betul la gua ni.

Lagi gua nak riak ni. Dulu kecik-kecik hobi gua bantai anjing. Gua jumpa anjing ni macam mak gua tengok kucing larikan ikan. Abis satu taman gua kejar dengar basikal. Tak patah kaki anjing tu gua kerjakan, tak pun gua kasi cat satu badan dia.Memang maksimum punya ganas la gua ni.

Orang cakap jelingan gua memang boleh kasik runtuh jiwa samseng-samseng kat kampung gua. Ya, daringan gua boleh bawak maut. Kalah jelingan Ziana Zain. Setakat nak compare ngan Ehud Olmert tu apa la sangat. Nak pulak George Bush, elehhh... sedikit macam pondan gua tengok. Nasib baik gua bukan gay...

Kesimpulan yang boleh dibuat ialah gua boleh dikategorikan hati komando la.. Rayu macam mana pun la, Hati gua tetap kental.

,
Tapi sekental hati gua, gua tak letup bom fosforus kasik bunuh kanak-kanak kategori bayi, 30 orang sekeluarga, takpun tembak roket kat kampung-kampung bukan orang samseng. Semua orang lemah tu. Semangat je yang kuat..

Cilakak punya zionist..Mampuslah ko lepas ni!!

p/s Gambar kat bawah ni bukan gua. Badan gua solid.





6 comments:

mrblind said...

woi antu..apa kena mengena gambar dengan entri lu..ceh..lu lari topik ni..

aKu..DiA...kAmU said...

Tu gambar yg menunjukkan keganasan melampau yg dilakukan beliau terhadap motor org lain. Motor tu melambangkan kereta kebal yg bersedia untuk meletupkan sasaran. Yg ats motor tu menunjukkan seganas manapun beruang bila time tidur, kat mana pun dia bleh berkeruh....kui..kui..kui..

apei budak kampung said...

gua sangsi bro nak kaitkan gambar ni ngan entri lu.. sangsi bro.. sangsi..

antusabun said...

Gua sebenarnya dah abis idea nak kutuk apa mamat atas motor tu..

fahmi latiff said...

hehehe... lawak la kau ni...:)

BiskutLemau said...

mamat atas motor tu ganas woiii... jangan memain... adik awie tuh... setakat patahkan tangan orang pakai jari je...