Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Wednesday, January 28, 2009

90-Semangat yang pudar, gua rasa la

Gua masuk kerja hari ni dengan semangat berkobar-kobar. Minggu lepas punya lah busy. Dan gua kira-kira, Ehud Olmert pun tak sebusy macam gua ni. Walaupun begitu gua tak ketinggalan layan blog lu orang semua. Ini kerana gua adalah prihatin dan cintakan maklumat.

Lepas aja setel aja kerja gua yang gila babi banyak minggu lepas, secara automatik cuti pulak negara tercinta gua. Senyum lebar gua sebab boleh rehatkan badan ni yang dah mula sengal-sengal bisa. Masa yang ada gua peruntukkan secukupnya untuk family gua, awek gua dan rakan-rakan gua. Gua layan semua ibarat macam setahun tak jumpa. Padahal baru je jumpa minggu lepas..Apa gua merepek ni??

,

Betul gua semangat datang opis hari ni, tapi aperhal ntah mee kolok ni. Jumpa je gua dia beritahu gua dia nak pegi buang air besar!! Gila betul dia ni.

7 comments:

mrblind said...

mee kolok tu membawa ke sakit perut ke?

antusabun said...

patutnya tanyalah gua sihat ke? dah makan ke? ni heboh citer nak pegi berak..haram jadah

BudAk hijAu said...

gua pown semangat pas cuti 6 hari!!

cargas!!tapi...wa ngantuk neh...haih~

KARKADEWA said...

tgk muke lu buat dia sakit perot gamaknye...

BiskutLemau said...

Lu memang busy... tapi busy bagi arahan kat orang... yang buat keje gua... gua lagi sengal

alif-mikail said...

Busy tahap lipan ni..
lipan pun banyak kaki..
hahahaha

err... takde kena mengena dgn mee kolok ye.. hahaa

sultan said...

ai... pagi2 lagi mee kolok dah buat taik...