Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Wednesday, January 7, 2009

87-Gua dah cakap, Cagu dan cekam adalah wangian terharum di alam buana ni.

Suatu hari iaitu semalam boss gua tak datang. Bila boss tak datang mulalah aktiviti renggangan badan budak-budak ni lakukan. Gua pun tak terkecuali walaupun hari-hari gua buat renggangan badan, tangan dan juga kaki. Tak kiralah boss ada atau pun takda. Mee kolok, opismate gua tetiba pulak jadi rajin. Padahal time boss ada pun dia bantai tido sampai 3 jam. Itu gua tak kisah.

Saya memang minat dengan kamera ni. Suka amik gambar kandid. Member saya sorang ni iaitu biskutlemau ni khusyuk buat apa ntah. Saya perati je. Last-last saya amik gambar..

,


Mula-mula
Selepas 45 minit,


Dan selepas satu jam..
Arghh...gila!! Boleh pulak dia tahan bau kaki lama-lama..


13 comments:

mrblind said...

lu memang tak senonoh..

antusabun said...

tu namanya aktiviti luar pejabat merangkap bila boss takde. kalau boss ader kita kena kerja..

BiskutLemau said...

gua bukan stim cagu laa woiii... kaki gua tercucuk duri tuhh... sakit makk...

apei budak kampung said...

weh lu keje kat kompeni mana? ada kosong tak? gua tengok mcm kerja dalam syurga jer kompeni lu tu..

Marzuki said...

haha, tak ada kerja

BudAk hijAu said...

gila mengular korang neh!!!

lame siot,x lenguh kew die..hahahah..

Muhammad Azli Shukri said...

tengok nasib kot..

DarabDua said...

tak senonoh benar la.
ada jawatan kosong lg dak opis lu tuh?

Deeno said...

pergh...stim gilew klu dh sedut udara tuh..
aku takley bayang..terngiang2..
urpp..

antusabun said...

Lu gi usha kat SPA kot ada kosong lagik..hehe

Harimau-Menaip said...

mesti mamat ni belajar yoga dulu ni..

fArAh07 said...

adoi
sengal

Anonymous said...

aku tahu kat mana. Walaupun aku jauh beribu batu