Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Friday, February 13, 2009

98-Bosan

Gua minggu ni memang heaven kat opis. Boss ada pun selasa pagi. kejab sangat. Dia pun tak dan nak tiaw gua. Gua happy..

Jadi kerja gua dari Selasa sampai Jumaat ni terkangkang je la kat opis. Tapi gua heran. Idea kat kepala gua kosong sekosong-kosongnya. Bila gua lepak kedai minum ngan member-member gua, membuak-buak pulak idea datang.

Ada gua terfikir nak kritik bumi Malaysia atau pun rakyatnya yang berbilang-bilang agama ni. Tapi idea tetap kosong. Rupanya susah jugak nak kritik orang ni disebabkan jiwa kita ni bersih dan suci. Macam sial!!

Gua nak kritik ekonomi yang dijaga oleh TPM kita, pun otak gua kosong jugak. Dia pun bukannya buat kerja sangat. Lain benda yang disibuknya. Jadi nganga lagi la gua nampaknya.

Nak kutuk-kutuk kengkawan gua, semuanya sibuk sesangat. Takda benda yang boleh gua jadikan bahan untuk mengutuk. Gua bosan bila jadi macam ni. Bosan....

Maka siapla entry gua yang bertajuk bosan.

3 comments:

an2blur said...

owh, ko seorang pengkritik ke?
patut la..
=D

aKu..DiA...kAmU said...

Ni masalah yg menimpa org yg suka cari kesalahan org lain jer!Ni kira lu diberi cuti rehat dari memikirkan hal org. Kan dah mati akal...wakakakaa...

apei said...

brader, pengkritik mana boleh kering idea.. sesekali lu kritik la pulak pasal masalah kejiranan ke? majlis sukan sekolah-sekolah ke? baru versatile..