Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Monday, November 23, 2009

Tak tau dah istilah apa yang sesuai untuk puak-puak spesis macam ni.

Panas hati gua bila tengok entry terbaru bro Isham(TT) pagi ni. Isunya ceramah DSAI di halang oleh segolongan manusia yang gua pun tak tahu nak panggil apa.

Gua terpikir, kenapa samapi takut sangat puak-puak yang gua tak tahu nak gelar apa ni sama dengan DSAI. Gua ingat kalau Osama Laden tak pun Robin Hood datang ceramah la kat Kulai tu takder kot sampai kecoh-kecoh macam ni.

Slogan macam biasa la tuan-puan. "Pengkhianat Negara" dan "Kaki Bontot" zikir yang selalu bermain di mulut-mulut puak yang tak tahu la gua nak gelar apa.

nota: Kita semua tahu apa puncanya jadi kes macam ni. Kalau gua ulas jugak dalam entry ni bermakna ini adalah ulasan yang ke 3987456876239287637847 kali untuk puak-puak yang tak tahu gua nak gelar apa ni supaya paham dan hadam.

*Sape pernah tengok rencana dari Channel Discovery pasal Maknyah kat India?

1 comment:

mountdweller said...

Saja nak beratib untuk dapatkan dosa kering. Mereka tidak sedar, membuat dosa besar dengan menuduh tanpa saksi yang sah (mengikut Syara')

Tapi mereka tahukah tentang hukum?