Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Tuesday, April 5, 2011

Betapa kita melihat kebodohan mereka setiap hari.

Laporan polis dah buat,  nak lapor pada SKMM pun ntah apa la yang terjadi.  Pengedar blue tang tu jugak la. 

Terlalu bias pada UMNO ni la yang susahnya.  Kalau kena pada batang hidung pembangkang laju aje pulak bertindak.  Tuduh perangai bodoh macam Gaddafi kang tau pulak marah. Tuduh bebal macam Mubarak tau pulak hingus keluar tanda berang.

Memang gua tak boleh dah nak bukak berita perdana pukul 8. Tak kiralah apa channel sekali pun.  Bagi free Berita Harian ngan Utusan pun nasib baik gua bukan penjual nasik lemak.

Kenapa UMNO dan Barisan Nasional ini terlalu bodoh?  Kenapa mereka masih lagi beranggapan yang mereka ini cerdik berbanding gua?

Mereka tahu internet itu wujud dan blog anti-UMNO ini rating visitornya masyaAllah sebegitu ramai.  Satu isu bangang yang UMNO timbulkan berpuluh-puluh blog yang tolong jawapkan bagi pihak pakatan rakyat.  Hendak pula isu moral dan maruah yang jadi taruhan,  rata-ratanya caci makian yang timbul dek kerana kezaliman UMNO dan Barisan Nasional ini.  Itu pun mereka masih lagi bebal dan bengap untuk paham.
Kenapa jadi begini? Tahukah mereka-mereka ini bahawa kini Malaysia dipandang rendah oleh negara luar hanya kerana ada segelintir pemerintah yang cukup-cukup bebal pada pandangan mereka. Dan Malaysia berterusan digelak-ketawakan kerana bodohnya pemimpin dalam menangani pelbagai isu.  Isu video lucahnya,  kekayaan luar biasa keluarga sekian pemimpinnya, hal ekonomi dan subsidinya,  hal Rosmah yang sibuknya mengalahkan Perdana Menteri dll.

Dan gua masih lagi terpaksa melayan lawak jenaka pemimpin UMNO entahkan sampai bila......

Video Seks Di Youtube: Mengapa Polis Masih Tidak Tangkap Datuk T? http://greenboc.blogspot.com/2011/04/video-seks-di-youtube-mengapa-polis.html

No comments: