Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Thursday, April 28, 2011

Survival kepercayaan rakyat pada Pakatan Rakyat boleh diruntuhkan dengan isu seks dan liwat?

NOOOOO....

1. Adakah gomen fikir terlalu rendah mentaliti rakyat sampai begitu sekali dihighlightkan isu video dan liwat ini dimata rakyat??

2. Gembirakah totok UMNO melihat porno di kaca tv dan dada akhbar saban hari? Adakah ini boleh memberi kredit pada mereka menjelang PRU akan datang? Kalau itu ada dalam kepala hotak mereka, tiba-tiba gua rasa kasihan.

3. Hadi Awang dan Lim Kit Siang pernah di kitai lumat sebelum Anwar menggegar dengan reformasinya. Sejarah sudah merakam. PAS juga di tuduh sesat dan diserupakan seperti al-Arqam dahulu. "kill Anwar first, others next"

4. Kalau ada lagi yang percaya isu lucah ini memberi kredit pada UMNO dan Barisan Nasional, gua ucapkan syabas. Murah sungguh nilai politik Malaysia. Murah nilai pada mentaliti dan hak rakyat pada kerajaannya sendiri. Adakah kita sebahalol itu?

5. Generasi akan datang sungguh kasihan. Kerajaan fokus nasik lemak pada permasalahan obes mereka. Walhal untuk isu generasi akan datang yang ianya teramat penting untuk survival negara dan tamadun banyak lagi isu yang boleh dicanai dan di kupas untuk kegemilangan mereka nanti...
"woit!!!! Rosmah tu lu orang lupa ke? model obesiti!!!!! Bangang!!!!!"

No comments: