Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Tuesday, January 17, 2012

Apadaaa Hassan Ali...

Paling panas sekali berita politik sekarang ialah kisah pakar motivasi kita iaitu Hassan Ali. Pakar motivasi tapi tak faham undang-undang. Ingin menjadi juara Melayu tapi kuat merapu. Duduk dalam jemaah tapi tak reti nak ikut imam. Sia-dia jadi pengerusi forum Perdana Ehwal Islam tapi fail...

Bila kena pecat meroyan. Tegur sikit melompat... Apadaaa

Jemaah ramai bantai lu seorang pasal bab agama, tentu-tentu gua yang tak berapa cerdik ni pilih yang ramai. Umno atau perkasa tidak masuk calon puak yang faham agama dan diaorang tiba-tiba sokong lu lagilah gua confident dengan pilihan gua.

Ni tiba-tiba lu cerita pasal anwar sokong kumpulan gay, gua syak lu dah mula akal turun level saiful.....

Gua akan perhatikan drama lu, pasti awal tahun ni gua ceria dengan lawak bodoh sombong lu. Shahrizat takda hal sebab dia memang dari dulu dah terlondeh dengan isu kondo lembu..

Memang politik Malaysia sangat menghiburkan...
Jom tidor

No comments: