Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Thursday, November 5, 2009

Ekslusif: Habis handal la ni.....

Dipost bagi meredakan ketegangan perbalahan diantara Dr Asri dan Ustaz Zamihan serta debaran menunggu keputusan Mahkamah isu MB Perak yang sah. Releks......

Puak-puak yang mengaku Urban@Indie....

Merasakan wajahnya tersangatlah ayu....

Lagi sasa dari gua!!

Lu bayangkan mamat ni sesat kat Kampung Lonek, Kuala Pilah!!!

Cilakak... tengok la bibir dia yang pink tu!!!

Yang lepas gua pernah post produk dari Thailand. Dan yang ni pulak
dari negara belah-belah benua Afrika nun. Banyak lagi sebenarnya tapi
kang teruk pulak gua kena macam-macam nanti.
Gua post benda alah ni hanya untuk rujukan agar kita semua tak tertipu
mana yang tulen dan mana yang water set....kahkahkahkah

Kredit pada pengirim E-Mail yang berkenaan..:)

***

Paling tak boleh tahan siap ada yang tak cukur misai, bapak la kodi
gila bapok Afrika ni. Budget rendah kot sebab persaingan tak
sengit...hehe.
Kot Mr Kannan "the Santan King" tengok ni mesti dia happy...:)

.

No comments: