Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Tuesday, August 2, 2011

LAPORAN TERBARU DARI HKL TENTANG LUTUT NAJIB


NAJIB JALANI PEMBEDAHAN LUTUT DI HKL - mkini

Najib Razak malam ini mendaftar masuk ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk menjalani pembedahan kecil pada lutut kirinya esok.


LAPORAN DARI HKL

Rosmah Mansor dan dua anak mereka, Nooryana Najwa serta Norashman Razak, berada di Wad Diraja HKL bagi melawat NAjib yang sedang menjalani pembedahan lutut.

Lutut Najib cedera selepas mewakili pasukan harimau malaya menentang singapura
minggu lepas yang mencatatkan kekalahan yang memalukan buat perdana menteri itu.

Rosmah ketika di temui wartawan berkata "Saya telah menyediakan bomoh serta pawang yang handal dari siam, namun suami saya tetap berdegil untuk ke hospital juga".- tegas rosmah dengan nada kecewa.

Ketika ditanya mengenai pembedahan tersebut , Doktor memaklumkan bahawa terdapat seketul otak di kepala lutut Najib,Otak tersebut dipercayai telah terjatuh dari tempurung kepala najib terus ke kepala lutut beliau berikutan terlampau memikirkan soal pentadbiran negara.

Otak yang terdapat di lutut itu merupakan kelebihan semulajadi perdana menteri selama ini untuk memerintah negara dan menjadi kebanggaan 13 parti komponen BN termasuk SPR.

Najib telah diberikan MC selama 3 hari yang membolehkan beliau Makan tengah hari bersama rosmah di kedai mamak reezal Naina Merican eee Pariah.

-Sumber berita Encik Mate
http://ccheckmate.blogspot.com/2011/08/tergempar-doktor-jumpa-otak-dalam-lutut.html


Dari TukarTiub

No comments: