Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Saturday, April 6, 2013

Tweet best malam ni

bongkersz
Now desperate to stay. RT @Rekka86: It all sounds good. Highway, schools and BR1M's.Why do it now when you could have done it past 55 years?
4/6/13 9:48 PM
bernamadotcom
Manifesto pembangkang adalah manifesto "fantasi dan khayalan" - Najib Razak
4/6/13 9:52 PM
ShibliVision
Cybertroopers BN kata kalau laksana buku jingga negara bankrupt. Sekarang sebijik sebijik tiru.
4/6/13 9:53 PM
wanji_bakistani
Melonjak jika cara pengurusan BN. Klu ikut perbelanjaan style Tan sri Khalid, hutang boleh dikurangkan. @najibrazak
4/6/13 9:54 PM
wanji_bakistani
Pilihanraya kali ni penentu kpd sistem baru oleh PR dgn dibuang sistem lama oleh BN @najibrazak
4/6/13 9:55 PM
bernamadotcom
Saya tidak tikam sesiapa dari belakang untuk naik dalam karier politik - Najib Razak
4/6/13 9:58 PM
tiewnama
JANJI CIPLAK sekali imbas.. semua y dijanjikan mcm BR1M dan KR1M.. 1off dan projek kat kroni..
4/6/13 9:59 PM
jabirmalik69
Kalau gua ada parti Pastu gua tanya ' siapa sokong saya?' pada semua penyokong gua,,, tentulah penyokong gua akan bangkit dan tepuk
4/6/13 10:04 PM
AbangMatBM
LawakPM "PR tiada track record to deliver". Kah Kah Kah! Tak pernah mmerintah PUTRAJAYA nk ada track record mcm mana? LOL Adui sakit ususku
4/6/13 9:59 PM
wanji_bakistani
Najib kata PR xada record perintah pusat. Maknanya, najib nak PR perintah pusat la. Sbb nak tengok record.
4/6/13 10:08 PM
warta_maya
Nasib baik Najib buat kat stadium. Kalau tgh padang, mau khemah terbang lagi. Wakaka !!! Sian umno.
4/6/13 10:11 PM

pipiyapong

Dah berenti jadi kerajaan pun sibuk nak masuk TV lama lama.
4/6/13 9:52 PM

No comments: