Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Monday, November 30, 2009

Mereka-mereka itu pengecut.

Ini stand gua. Pedulik apa orang kata. Hampir 20 tahun beliau memerintah bukan sedikit beliau di fitnah.Namun beliau gentle untuk di siasat dan berdebat dan juga cepat bertindak untuk memperbetulkan keadaan.

Persoalannya ada ke MB atau menteri semacam beliau? Ada atau tidak? Dan yang bersih/humble semacam beliau? Ada atau tidak? Tak kira MB pakatan atau gerombolan dan sila tunjukkan.
Sejak 10 Nov 2009 beliau di hentam kiri dan kanan. Takder belas kasihan malahan kenyataan beliau diputarbelit oleh wartawan laknatullah yang memang tak takut azab kubur dan neraka. Pasal apa jadi begini?

Otak tak berapa cerdik milik gua menafsirkan bahawa menjelma isu ini hanya setelah kick@feet di tendang keluar dari PMBK. Lepas satu satu masalah timbul. Lepas sorang sorang kena kitai. Semuanya punyai pertalian rapat dengan beliau(TGNA).

Menceceh hari-hari gerombolan mengatakan Melayu sudah berpecah dan lemah. Sudah boleh dibeli/diperkudakan oleh bangsa lain. Namun akhbar hari-hari hentam seorang yang sehumble beliau(TGNA). Apa bangsat punya kes jadi macam ni? Hanya kerana politik@kuasa kepartian maka negara ini sudah di injak-injak moralnya.

Sesunggunya 100% gua yakin selagi mana tak dikuburkan/dinyahkan gerombolan ini dari bumi bertuah ini selagi itulah fitnah semacam ini menjadi santapan harian rakyat Malaysia. Kot nak tuduh bahawa Pakatan Rakyat yang kaki menfitnah sekalipun, sekurang-kurangnya mereka ini disiasat dan di heret ke mahkamah. Gentle la jugak. UMNO a.k.a gerombolan ada berani? Khak tuih laaaaaaa.....

1 comment:

Unknown said...

Saya juga mempunyai keyakinan terhadap TGNA.