Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Saturday, March 6, 2010

Gempak gak berita hari ni.

Hari ni Zulkifli Nordin dipecat dari PKR. Handal jugak PKR ni ye. Pada orang-orang dia yang berpaling tadah paling ramai pun masih sempat buang orang. Selamba badak dia aje.

Handal. UMNO lu agak-agak berani tak buat benda yang sama pada ahlinya yang gitu-gitu? Kehkehkeh..

Berdebar apa pulak jawab si Zul ni nanti. Macam tunggu pengumuman juara AF pulak rasa debarnya.. Hehe..

Berita kedua plak, MCA ni pehalnya pulak? Nak kata beruk berebut pisang tapi manusia sempurna. Gua cadang lantik presiden Makkal Sakti yang baru kena pecat tu la jadi pemangku presiden. Ada karisma gua tengok.

Pegi tandas jap yo. Ada AGM pulak maghrib-maghrib ni... Kahkahkahkah

No comments: