Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Saturday, March 27, 2010

VIG sticker!

Sekadar pendapat peribadi aku la.

Cukup tak berkenan dengan sticker tu yang di tampal di kereta. VIG Mcdonald..

Takda sapa tahu kau makan fastfood tu kalau tak tampal sticker tu kan? Heboh time boikot kemain susah nak tengok orang Islam di McD tapi sekarang?

Sensitif la sikit. Orang Palestine pun paham susah kalau nak baikot semua benda keluaran Yahudi, tapi tak perlulah jadi agen pengiklanan pulak. Ye tak?

1 comment:

mimpiyangsempurna said...

betul sgt tu.. ape yg susah nk faham pn x tau dieorg nie..