Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Tuesday, March 30, 2010

Sampai bila la si Zambry ni nak takut pada bayang-bayang sendiri ye..

Isu Perak ni aku rasa sampai bila-bila takkan selesai. Selagi mana Pilihan Raya tak di buat semula dan MB kontroversi tu masih lagi di tampuk kuasa maka huru-hara dan kelam-kabut la jadinya.

Sidang DUN pun macam nak kena langgar garuda dia punya persiapan. Sah-sah si Zambry ni takut pada bayang-bayang sendiri. Entah apa yang di takutnya pun entah la. Begini ke kualiti pemimpin untuk rakyat Perak? Pondan semacam aje….

Hebat aku tengok masa Nizar memerintah dulu….

No comments: