Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Thursday, September 16, 2010

Cerita emo gua.

Mood gua malam tadi memang cun. Tip-top orang kata. Happy pun ada maklumlah dah sihat walaupun tak sepenuhnya. Pokok sihat pun jadi punca jugak sebenanrnya. Tengok Raudhah sedih-sedih kena halau dengan lelaki jahat dia dari rumah pun mulut gua boleh meleret-leret senyum. Tengok drama "Kerana Cucu" lagilah terbahak-bahak gua gelak padahal tak tahu hujung pangkal cerita.

Plap, gua bukak blog member-member. Terus gua emo!!

Pundek apa lu jual payung bhai??? Kontena dulu dah abis belum?

Macam-macam orang buat MLM skang. Pitam.


*ada lebihan stok payung roger-roger gua. skang gua takda sen.
_________________________
lu orang klik sini: "Banzaiiiii" - http://is.gd/fcuTP

1 comment:

~::Iffat @ Wonderfatts::~ said...

Hahahaha..
Kontena dh abis stok..aku cdg nk sedekah je kt jemaah k.s,tp kena tgu st0k skrg ni abis dulu..ini bkn mlm,aku dh fuck mlm biasa,mlm s je lyan..tp 2 bhgn lain..ini side dish..tengkiu..haha