Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Sunday, September 26, 2010

Mahathir merapu meraban tahap dewa.




- Posted using Mobypicture.com

2 comments:

joecharlie said...

Guan Eng menuduh orang lain munafik,walhal beliaulah munafik yang sebenarnya.Ciri ciri munafik jelas terserlah dalam setiap tingkah laku beliau.


Pisau kata "bohong banyak bohong sikit ,bohong jugak maa.. "

(7) Comments Comments:
7 Responses to “Guan Eng: Pembohong Besar Tetap Belit”
Anonymous on 26/9/10 8:17 PM #
Sumbangan tu adalah Wang pengeras sebab kelab lumba kuda Pulau Pinang nak buat race course baru!

Anonymous on 26/9/10 8:53 PM #
Syabas Pisau, teruskan merodok tembolok pembohongan LGE ultrachauvinist kiasu..Harapan kami , suatu hari nanti , dengan "ketajaman" mata Pisau anda mampu memutuskan lidah berbelit sesumpah paling celaka di Pulau Pening ini..Bravo!

_Anti DAP dan PKR_

Anonymous on 26/9/10 8:53 PM #
Bohong sikit - sunat
Bohong banyak - haram

he he he

siakap senohong
gelama ikan duri
cakap bohong
lama-lama jadi pencuri.

mari siasat.

woodball10 on 26/9/10 9:48 PM #
dalam berita tv3, lgm kata dia tak tau lumba kuda tu judi, hehehe tentu dia dah rujuk dengan ulama pas, zaman nabi pun naik kuda

Melanau Blogger on 26/9/10 10:10 PM #
bohong sunat, bersunat dulu baru boleh berbohong hahaha
senaman lidah agaknya, biar putar belit bertambah lancar.

Anonymous on 26/9/10 10:28 PM #
apa kata pas dlm hal nie...?

Anonymous on 26/9/10 10:38 PM #
orang kafir yang munafik? Amende ni......????????????

antusabun said...

Umno yang pundek ko tak sedar. Aku 2 kali dah kena tikam dari belakang bukan cina mca atau mic dan tak juga cina ultrakiasu dap tapi umno! Kenapa sekarang menyalak? Kenapa sekarang perangai ko serupa babi anak haram laknatullah? Pegi mampos ko joecharlie dengan umno syirik dunia ko tu skali.