Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Tuesday, November 16, 2010

Moga selamat di raya korban ni.

Selamat hari raya korban gua ucapkan pada geng aka partner ks, geng lepak man, shafi, ziplee dan ijan burger, geng si tanggang, geng repair aircond keta tak elok2, geng bwk keta besar merangkap pegawai logistik bisnes gua, geng main ps3 sampai tahap khurafat dan syirik dia punya lebam, geng janji 60 kali 1 pun tak penah tunai, geng yang nak kawin tahun depan bulan 2 kalau jadi, geng manjang tegak nyawa kalau dapat gamba blue, geng blogger dan fb, geng yang malam tadi janji nak lepak shafi tapi haram membuta dan geng2 yang gua lupa nak sertakan kat sini. Gua doakan mana yang sakit akan sembuh, mana yang papa akan kaya, mana yang belum kawin tahun depan dapat anak kembar, mana yang aircond manjang rosak akan ada salji dalam keta. Selamat semuanya. Maaf dipinta.

No comments: