Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Thursday, November 11, 2010

UMNO memang bingai..

Semua tahu kisah panas hari ni kenapa MB Kedah naik angin. Kalau gua dalam situasi yang sama pun darah naik kat kepala. Sampai bila la wartawan media perdana ni nak jadi babi dicucuk hidung belaan parti bangsat tu hah?

Politik pun politik la jugak tapi kalau dah sampai tahap begini punya putar belit memang martabat for sure lebih rendah dari binatang!

Takda hal pun kalau Shahrizat atau Muhyidin nak membantu. Memang takda hal. Tapi lepas membantu lu buat cerita taik sah-sah perangai macam celaka. Berganding bahu la ngok!!

Bingai punya UMNO..

No comments: