Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Friday, May 11, 2012

Haiyooo!!! Bodohnya!!

Nama bukan main gah... PERKASA, tapi mentaliti..... ???

PERKASA  yang mengadakan pengkebumian simbolik, kononnya bagi kematian Lim Guan Eng merupakan satu tindakan bangang oleh NGO bangang. [sini]

Bangang tahap gaban, wa cakap lu...  Bikin malu keturunan Melayu jer. Pada hal Guan Eng, tak berkudis pun dengan tindakan bodoh mereka. Macam dajjal, asyik nak mengocah orang jer... 

Tindakan bangang mereka tu, sebaliknya menunjukkan betapa lownya mentaliti puak-puak bangang tu. Imej Guan Eng tak hapa-hapa tapi PERKASA pulak yang dicela.

Guan Eng tetap dihormati dan disegani, sebab dalam tempoh hampir 4 lebih dia terajui Pulau Pinang... rekodnya superb!! Dia telah set-kan satu track rekod yang amat terpuji. Pentadbirannya yang berlandaskan CAT, bukan cakap tak serupa bikin tapi... he walks what he talks. Lantas, pentadbiran Pakatan Rakyat yang diterajuinya mendapat sanjungan dan pengiktirafan dari dalam dan luar. Pulau Pinang semakin makmur.

Walau pun, demo demi demo.... silih berganti diadakan oleh UMNO dan PERKASA serta NGO penjilat yang lain tetapi Guan Eng tak tergugat pun. Yang semakin tergugat ialah UMNO dan NGO-NGO balaci mereka. Itu sebab mereka meroyan sakan hingga ke tahap sanggup bertindak bodoh, mengolok-olokkan kematian Guan Eng.

Apa yang cuba mereka buktikan?? Sapa sebenarnya yang mati?? 

Hahahaha.... Guan is still alive and kicking. Pakatan Rakyat Pulau Pinang pulak, semakin kukuh dan teguh. Kalau ditinjau-tinjau, yang sedang nak putus nyawa di Pulau Pinang ialah UMNO!! 

InsyaAllah, UMNO akan menjadi sejarah di Penang!!

Published on A Mum Of Three Mohd

No comments: