Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Sunday, May 10, 2009

Camry atau Perdana.. Melayu tetap terserlah kebodohannya.

Gua nak ulas pasal Camry dan Perdana. Gua nak ulas pasal gen melayu yang bodoh. Patriotik konon! Khak ptuih..

Perak pakai Camry. Kedah pakai Perdana. Datang seorang melayu bodoh, laga-lagakan PR. Nizar kena control dengan cina DAP. Haha.. Terengganu?

Camry berapa harga? Perdana? Harga tak jauh beza. Lagi pulak beli Camry ada goverment rate pasal syarikat asing. Perdana? Sampai kiamat lu kena kencing. Sudahnya Camry lagi murah dari Perdana. Plus 3 tahun maintenance free. Perdana? Kerajaan tanggung. Duit rakyat. Membazir tak tentu pasal.. Melayu jugak yang bodoh sebab beli Proton. Minyak tak usah cakap. Perdana hirup minyak. Gua dah bawak merata seluruh negara. 2 kali melayu dapat bodoh.

Ini isu pembaziran la bangang! Mana penting dengan patriotik? 3 kali melayu dapat bodoh.

Mana selesa? Jangan silap jawap. Tak pasal-pasal dapat bangang ke empat.

***

gua tak kutuk gomen pakai perdana, pakailah. Tapi lu silap sebab lu kaitkan camry dengan nizar jadi boneka DAP!

2 comments:

Anonymous said...

aku sokong!!! BN = Bodoh Negara (Bodoh/Bebal/Babi/Bangsat/Beruk etc.2 yang sewaktu dengannya). Dahle depa bodoh, depa ingat rakyat pun bodoh macam depa..P mengaji tinggi2 pun bodoh jugak...Buat malu kat budak2 yg duk tengok Disney Channel jer..

Anonymous said...

mn lak dorg blaja tinggi..klo tinggi pon result mase blaja mesti terok..tu pasal awal2 mak pak dorg da anta blaja kat lua negare..takot rkyat taw dorg bodo..
gpon..tgok kos pe dorg amik kat Univ dolu..kos2 sastera..tu pasl dorg nye lidah leh belit2