Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Friday, May 8, 2009

Puak-puak ni berani ke?

Nak kata berani takderlah. Tengok muka sorang-sorang yang seposen tu, gua agak kot debat kat tv mau gugur sepantas kilat. Menyalak kat tv dialah hero segala rakyat, dialah yang junjung perlembagaan, dialah barisan hadapan pertahan intitusi beraja. So rakyat? Apa pandangan? Betul tak gua cakap?

Kalau camni sifat lu agak-agak negara ngarah ke mana? agama? pendidikan generasi akan datang? ekonomi?. Jangan cakap soal pembaziran dalam pentadbiran la. Kot bukak fail mau pengsan baca angka-angka ngarut. Tender sejal zaman Hang Tuah tak pernah senonoh cuotation. Huh!!

Mahkamah? Yang pertama di dunia usung tilam gua rasa...

1 comment:

Unknown said...

Saya rasa itu bukan salah ajaran mak bapak tetapi bila dewasa syaitan yang menjadi guru.