Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Tuesday, August 4, 2009

Green Party

Yup, indah idea si penyanyi ni iaitu Zainal Abidin. Mahu daftar 1 pertubuhan politik. Fokus hanya tentang alam sekitar. Gua selaku budak hingusan tak berapa cerdik berbanding jeneral katak hanya mampu tersengih aja. Gua tak kata setuju dan tak jugak membangkang. Lantak la nak buat parti apa pun. Tapi gua syak jeneral katak pasti setuju kerana habitatnya ada orang mahu bela. Silap-silap dia jadi presiden parti.. Zainal hanya mampu termenung... Politik adalah politik. Tak sama dengan dunia seni. Sama jugak hasilnya bila diminta jeneral katak buat album. Kehkehkeh

1 comment:

Unknown said...

Salam.

Kalau Zainal betul-betul ikhlas dan bukan menjadi kuda kepada siKatak, tidak apa salahnya.

Saya sokong selagi tidak melangkahi agama.