Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Thursday, August 13, 2009

Isu terpantas update pasal gua tak de idea nak update...

  1. Ustaz Asri Ibrahim (Rabbani) meninggal dunia kerana serangan sakit jantung.
  2. Kematian H1N1 setakat ni 50+ orang (Setakat pagi ni). Gua syak penyakit ni tak boleh di bendung. Adik gua kerja doktor kat spital pun gua tengok hidup tak tentu arah, apa gila masuk opis pukul 8-5 ptg pastu sambung 8mlm-7pg pastu masuk opis cam biasa 8-5ptg balik...
  3. Kecoh kat Kg. Buah Pala. Yang tak tahan tu dah berumur 200 tahun dah kampung tu rupanya....hahaha. Apa gila mintak pampasan rumah harga RM3.5 juta untuk sekeluarga..

 

3 comments:

Wan Omar said...

Tak tahan tengok gambar buah pala tu,oren siot.

Unknown said...

Tengit kot?

maw said...

dr.anak merican tu tolonglah beri perhatian pada para doktor terutama houseman kat hospital selayang dan kesemua hospital di-1malaysia ni.mengalahkan buroh paksa abdi lakunya.mana ada orang boleh berkerja tanpa rehat,robot besi pun cair.dr.anak merican jangan ashik nak jaga kepentingan politikus jaga kepentingan warga misi ngan doktor,awak dibayar gaji untok jaga kemudahan dan keselamatan warga perubatan bukan mencabuli hak dan etika hak warga tersebut.pesakit dimana mana hospital dan rakyat 1malaysia amat perihatin dengan apa yang berlaku keatas warga kesihatan ini.mereka berjuang tanpa sempadan dengan gaji taik gigi.