Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Monday, September 7, 2009

Ana Mau Tanya Alim Ulamak Part 2

"Boleh ke tidak sebat Kartika tu?" tanya ana pada Pak Imam tempat gua..

"Tanya Hishamudin si menteri tu tak pun Shahrizat jugak si menteri yang kalah pilihanraya lepas, 2 orang tu lagi arif dan bijaksana" ujar Pak Imam marah-marah sebab terbatal wuduknya dek terkentut bila dengar soalan dari gua.
Gua angguk spontan tanda setuju. Kot bantah kang tercirit plak orang tua tu. Baik gua belah cepat-cepat..

Arghh.. Lupa plak nak tanya hukum pijak kepala lembu kat Pak Imam tadi, takpelah esok ada lagi tarawih...

3 comments:

langkasuke said...

imam mane lu tanye ni?..

Antusabun said...

Imam surau SS23 Shah Alam. Kah kah kah

Edyes said...

imam ss23 pun terlibat hurung kepala lembu?