Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Saturday, September 5, 2009

Beza Jauh Kualiti Pemimpin PR dan BN.

Respect sungguh wa dengan pemimpin PR Selangor. Jangan di ambil kira akan isu sudah meletup atau tidak, yang penting berani turun jumpa rakyat untuk meredakan suasana yang tegang. UMNO? Huh, apa ada pada gay tu?

Bertuah rakyat Selangor yang mempunyai wakil rakyat seperti Khalid Samad. Tak la kata sempurna 100% tapi boleh gua simpulkan jauh lebih baik dari pemimpin UMNO N9.

Selangor nak juga dengar pandangan rakyat tentang isu kuil, Tok Mat NB N9 apa cer dengan kuil kat Senawang sampai tertunggak bertahun untuk besarkan jalan, dan pada masa yang sama kuil Hindu tak sampai 2KM dari situ yang besarnya kalah Masjid TTJ di kawasan majoriti Melayu. Ada provokasi tak dari PR?

Di Sungai Gadut berpuluh kuil haram sepanjang jalan tak mau pantau? KUIL HARAM? jangan sampai besok bila nak besarkan jalan menjerit-jerit Hindu sana pertahankan kuil warisan 200 tahun yang serupa Kg. Buah Pala. Kah kah kah..

Selangor nak jugak cuba bagi air free walau di provok oleh UMNO pusat yang perangai macam budak tak bersunat kote, N9? Apa cerit Syarikat Air N9 (SAINS).

Jadi, jangan nak poyo lah Melayu bersongkok di SS23 di Shah Alam. Hantar tinggal kat Bombay dan Gujerat kang baru lu tau tinggi mana sangat la songkok Melayu lu tu. Islam lu apa ntah lagi la, sampai malu pulak gua nak ulas..

No comments: