Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Wednesday, September 9, 2009

Betul Punya Bahalol Sapa Yang Naikkan Minyak ni..

Makin aku confuse pasal minyak ni sebenarnya. Atas sebab apa mangkuk-mangkuk ni naikkan harga sesuka hati pada 1 September baru-baru ni? Boleh jadi pening kepala kalau pikir bila bagi budak-budak tak sunat memerintah. Secara tak langsung sapa yang sokong UBN adalah budak-budak yang IQnya tahap longkang dan melantun-lantun. Sebabnya apa? Sebab otak ada tapi letak kat jari kaki yang bercekam dan cagu bagai.. Hancur musnah negara dibuatnya.

Adakah minyak dunia naik? Cecah atau tidak pada paras USD82 setong seperti yang diumum oleh Ismail Sabri tempoh hari? Jawapannya adalah BULLSHIT!! Lahanat semata-mata. UBN boleh diharap? Khak tuiihhh!!.

Sebab apa naik dan diberi pada rakyat minyak baru yang kualiti rendah dan sekarang kompang minyak tu bagus? Kenapa tak buat bila minyak dunia melonjak gila pada tahun lepas? Mana pemikir-pemikir dan penasihat UBN yang katanya bijaksana? Arghh.... Saiko nak mampos BN ni.

Masih nak harap pada UBN? Puak menyalak umpama anjing baru-baru ni pada isu kuil di SS23 Shah Alam bukan dari suku-sakat UBN ke? Bagi ajelah apa isu pun, puak ni tetap terserlah bangangnya yang menggunung tinggi.. Masih lagi mau menyalak Anwar pengkhianat? Oi Berahim Ali, lu gila ke?? Oi Muhyidin, lu bangang ke? Khaaak tuihh!!

1Malaysia? Pegi Mampos!!

No comments: