Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Wednesday, March 3, 2010

Gerombolan itu adalah Alien yang menyamar....

Mana perginya Ibrahim Ali? Dok nak sangat menjaga ketuanan kenapa sampai lupa kes roboh rumah kat Terengganu? Apa bincek eh yang ketuanan sebenarnya ni? Kepala hotak lu la.

Zalim UMNO lu tak Nampak, jahat UMNO lu tak Nampak, sial UMNO lu tak nampak, atau lu sebenarnya mengharapkan ehsan dan budi UMNO bagi lu projek?

Kalau nak dikira lawak katak, ini bukan lawak lagi dah. Cuma yang ada hanya melayu yang tak sedar diri, tak tahu dek untung, muka tembok, kencing berlari-lari lepas tu tuduh orang lain kencing bersepah-sepah.

Ini adalah untuk masa depan negara. Yang di tindas UMNO kini hanya Melayu yang tak mampu nak melawan. Tak mampu nak upah peguam bagi mempertahan hak mereka sendiri.

Jikalau dikatakan ketuanan itu untuk menjaga periuk nasi mereka yang punyai hubungan baik dengan UMNO gua sangat bersetuju.

Sejarah mencatat bahawa UMNO dan Ibrahim Ali adalah satu golongan alien berupa bentukkan manusia semata-mata. Menyamar untuk menghantar sumber
alam semulajadi ke tempat asal yang sebenarnya telah runtuh-rantah di telan tsunami buasir. Tak kira apa cara, mereka perlu hidup walaupun bersumberkan rezeki yang haram dan menjatuhkan maruah sendiri.

Maka, PRU13 tidak perlu menoleh lagi wahai mereka yang budiman serta punyai akal fikiran yang waras. Akui bahawa Pakatan Rakyat tidaklah sempurna namun membandingkannya dengan Gerombolan adalah tidak masuk akal. Masakan bunga boleh bersebelah dan berjiran dengan tahi walaupun kita tahu tidak semua bunga itu harum. Fikirkan 10 tahun lagi, kalau malas 5 tahun
lagi pun takpe.

No comments: