Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Saturday, April 2, 2011

Sakitnya otak gua

Mutakhir ini begitu banyak isu-isu yang agak celaka timbul di dada akhbar dan media. Gua serius semakin semak dan meluat.Apa dah jadi ni Pak Najib Oi!!!!!

Pertamanya isu video seks yang di katakan terlibat lakonan dalamnya pemimpin pembangkang dan pendedah video WTF!! itu kini bebas dengan hasil kerjanya dan media perdana dari tv dan akhbar cukup banyak beri ruang pada mangkuk sial itu. Padahal ini melibatkan maruah dan kepimpinan UMNO dan Barisan Nasional sekarang ini gua pikir mereka ok dengan isu maruah yang direndahkan martabat dan sangat suka pada isu seks dan liwat berlegar dalam cakap-cakap rakyat marhaen. Pemimpin sebegini gua rasa sangat tolol!!

Politik jijik ini buat gua terasa semakin melampau. Terdesak maka tiada langsung hati perut dan belas kasihan termasuk juga rakan media perdana yang seolah-olah bangang dan bahalol akan peranan sebenar sebagai penyampai maklumat.

Menjadi bahan seloroh dan cuba kalau video itu pelakonnya dari kalangan pemimpin Barisan Nasionl dan UMNO?? Ahhh... gua lupa, mereka ok dengan Soi Lek.

Kita fokus pada poco-poco kini? what the hell???

Sarawak mahu ada dah Pilihanraya. cerdik-cerdik la sikit. Tak mati kamu kalau Barisan Nasional itu mati....

No comments: