Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Wednesday, January 5, 2011

Badut di Selangor!!!!

Begitu bersemangat puak-puak bacul berdebat ni berdemo ligan kerajaan Selangor. Abang-abang polis pun duduk ontok-ontok je macam tengok perlawanan bola sepak.

Alaaaa.... anak abah.

Cuba bagi Anwar join demo tu dan pegang hellar.... kahkahkah. Boleh tak makan tengah hari Najib dan Rosmah.

Kacak juga abang pakai baju merah tu ye. Sejak dah elok sakit jantung ni makin tembam pulak gua tengok.... kahkahkah.. Debat berani?

Kahkahkah...

No comments: