Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Monday, January 3, 2011

Karam Singh yang dah hampir karam.

yang tak kenal dengan Karam Singh Walia..? Wartawan "TV3 suku" yang ditugaskan untuk mencari serta membongkar isu kemiskinan di negeri yang diperintah oleh PR seperti di Kelantan. Tapi tak pernah langsung membongkar kemiskinan rakyat yang diperintah oleh kerajaan BN seperti di negeri Johor, Melaka dan lain-lain yang hakikatnya jauh lebih miskin.

Ceritanya... Ketidakpuashatian (dalam video diatas) timbul bila si Karam ni dah mabuk. Dia telah meracau mengatakan yang orang Melayu juga adalah kaum pendatang. (Memang betul pun apa yang dikatakan tu sebenarnya.. Kah..kah..kah..kah ..). Seperti juga macam kes pembantu peribadi Najib mengatakan orang cina datang ke Tanah Melayu sebagai pelacur dan orang india sebagai hamba. Yang buatkan orang melayu kat kedai tu marah sebab dah la dia kata Melayu ni pendatang, siap kata melayu ni sakai dan lancau.... kah..kah..kah..kah.. Lantak korang laa..

p/s: Aku akan tersenyum gembira kalau ada orang kata aku ni orang asli... Dah tentu orang yang kata aku tu mesti orang tiruan... Kah..kah..kah..kah...

rubbertapperz.blogspot.com/2011/01/karam-singh-walia-mabuk-dan-hampir.html

No comments: