Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Wednesday, January 26, 2011

Pornstar semakin angkuh!!

Isu berjabat tangan tak selesai lagi tapi pelakon lucah amatur ni bikin panas lagi. Dan macam biasa, umnoapco tetap berlembut macam maknyah terlebih telan pil hormon.

Memang bangsat. Mangkuk tingkat ni kita perlu serapkan di dalam industri porn kat Amerika nun. Jadi orang politik mangkuk ni nampaknya bengap semacam. Susah..

http://tinyurl.com/6gszwyb

posted from Bloggeroid

3 comments:

Putera said...

Lu kalau kurang membaca, tapayah la sebok nak tulis blog pasal politik.

tade isi langsung

antusabun said...

Lu la pundek. Ada wajib ke masuk blog aku ni? Ada aku mintak duit ko bayar bil aku?

iffat said...

bingai..baca diam2 suday,ni jenis suka bersalam la ni kot..tu yg satu mcm lantun tu.