Perkongsian spontan tanpa kredit



Follow twitter saya @negaramerdeka

Sunday, January 16, 2011

Rosmah atau Najib pilihan hati.

Memang sibuk Rosmah kebelakangan ini dalam menguruskan negara. Sebabnya menteri yang ada tak pandai buat kerja. Itu adalah realitinya. Sungguh serba boleh beliau. Kebanggaan negara. Tak suruh pun dia buat jugak. Ringan tulang sungguh.

Apa gua merepek ni..

Department beliau kenalah seseorang jelaskan. Betul - betul menyampah gua dengan FLoM ni. Kejadah apantah menatang tu.

Apa dia buat kat tanah arab tu hah?

Bengong betul Muhyidin ni. Tak pasal - pasal jobo lu dibuatnya. Tak malu ke?.

Gua syak lepas Najib ni Rosmah kot yang ganti. Tapi pesal mamak Madey senyap je? Dulu kemain menyalak dengan kj.

Memang terbarai dah Malaysia ni. Lebih pada kelam-kabut gua tengok. Seseorang perlu ada untuk betulkan suasana ini. Caca-merba makin parah. Generasi akan datang akan fikir sejarah Perdana Menteri kelima Malaysia adalah Rosmah.

Gua keliru.

No comments: