Madrasah As-Saidiyyah

Himpunan Video dan Maklumat berkenaan Madrasah As-Saidiyyah serta Pengajian Kitab di http://pondok-rasah.blogspot.com

Juga koleksi video pengajian kitab Soal Jawab A-Z tentang Tasawuf oleh Dr Zulkifli Mohamad Al-Bakri

Follow twitter saya @antusabun

Sunday, March 27, 2011

Adil atau tidak sebenarnya..

Memang geram dan sakit hati..bila Ketua Polis Negara kata, trio yang mendedahkan dan menayangkan video lucah yang menfitnah DS Anuar Ibrahim tidak di tahan dengan alasan belum cukup bukti. Kalau sampai masa cukup bukti dan sudah disahkan kesalahan mereka, barulah kita bertindak ikut undang-undang, itulah kenyataan KPN yang saya petik dari Malaysiakini.

Kita  nak tanya kepada Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar, orang-orang yang ditahan reman dalam lokap tu semuanya dah cukup bukti ke akan kesalahan mereka? Yang sudah-sudah bila barang syarikat hilang, orang yang mula-mula kena tahan adalah pengawal keselamatan. Adakah polis ada bukti mereka itu mencuri? Pegawal keselamatan yang membawa duit ke bank, tiba-tiba kena rompak tengah jalan, pegawal itu dulu yang kena tahan lokap. Mana buktinya polis tahan mereka? Begitu juga jika orang membuat laporan polis tentang kecurian di rumah mereka. Mula-mula polis akan tanya siapa yang kita syakki? Kalau kita beritahu si A, kena lokaplah si A sebagai suspek, sedangkan buktinya belum ada lagi.

Kalau begitulah kenyataan Ketua Polis Negara, jom lepas ni kita nak tengok polis sumbat atau tidak seseorang itu dalam lokap kerana DISYAKI semata-mata melakukan sesuatu kesalahan tanpa bukti.

***
Wahai Encik Pulis...

Jangan la nampak sangat bodoh tu. Kalau ye pun nak menjilat bontot UMNO tu skali pun agak-agak la jugak. Meluat dah tengok sandiwara double standard ni berulang kali.

Begitu cepat kalau kena pada Anwar. Anwar sampai takda peluang nak bagi jelas dan defend diri sendiri. Apa yang zalim sangat?????

Orang yang dedah video tak kena pape tapi Anwar nak jawab tiba-tiba semua orang panas punggung. Apesal???

Cuba ada orang dedah salah-laku pemimpin UMNO, apa akan terjadi????? Sejarah sedang merakam ni.

Cepat jatuh hukum bersalah kalau pada Anwar.. pada UMNO??????????????????? MAKSOM LA PLAK...

BINGAI!!!

posted from Bloggeroid

No comments: